برای اطلاع مسئولان

شهرستان ها
  یک سر به شهرداری کلات هم بزنید، چون آبیاری فضای سبز و شست و شوی معابر را باآب شرب انجام می دهند.
  جوانان شهرستان تایباد از بیکاری به شهرهای بزرگ کوچ می کنند. بگویید 57 درصد ترانزیت از دوغارون چه نفعی برای معیشت مردم شهر دارد؟ هم اکنون ما از بیشتر تبادلات مرزی محرومیم.
  روستای قم از توابع شهرستان چناران 4 ماه است آب ندارد و فردی قبل از روستا، آب را برای مصارف کشاورزی استفاده می کند.
بانک ها
  چرا شرایط دست و پا گیر وام ازدواج همچنان پابرجاست و ادامه دارد؟
شرکت های هواپیمایی
  مدیرعامل محترم زاگرس اعلام کرده است که قانون سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین اجازه می دهد بعد از دو ساعت تاخیر، پرواز را ابطال کند. بنده هرقدر در قانون و منشور حقوق مسافر جست و جو کردم چنین مطلبی را ندیدم. لطفا بدون سند و مدرک صحبت نکنید. فقط در یک مورد سازمان اجازه ابطال پرواز را داده، آن هم در شرایط نامساعد جوی است که اگر شرایط بعد از یک ساعت و نیم همچنان نامساعد بود ایرلاین به منظور تعیین تکلیف و جلوگیری از سرگردانی مسافران به ابطال پرواز اقدام کند. 
آب و فاضلاب
  در یک ماه اخیر این دومین بار است که آب خیابان آبکوه 13 بدون اطلاع رسانی به مدت طولانی (10 ساعت) قطع می شود و مشکلات زیادی برای ساکنان این منطقه ایجاد می‌کند.
  خیابان فکوری 45، بهاران 2 را آب و فاضلاب کنده و الان نزدیک دو ماه است که چاله ها پر نشده و در هنگام شب خیلی هم خطرناک است.
شهرداری
  چرا شهرداری منطقه ۹، پارک آبشار لویزان را کامل نمی کند؟ کودکان در اثر بازی با وسایل فرسوده مجروح می شوند و زمین بازی آن سنگلاخی است.
 متروی زیرزمینی به علت آسیب پذیری در برابر زلزله، سیل و هزینه گزاف در جهان منسوخ است. الان فاصله بین آرامگاه فردوسی و خواجه ربیع زمین خالی است و می توان قطارشهری رو زمینی احداث کرد. پس هرچه زودتر قبل از این که مسیر از مستغلات پر و هزینه نجومی شود شهرداری اقدام کند.
  در منطقه احمدآباد پزشک های متخصص فراوانی فعالیت می کنند و بیماران و مراجعه کنندگان زیادی هم به این منطقه می آیند. لطفا یک نفر محض رضای خدا مشکل جای پارک را پیگیری کند.
 مدتی است در برخی خیابان های شهر مشاهده می شود که اداره فضای سبز شهرداری اقدام به کاشت درخت «داغداغان» می کند که خواستم بابت این کار پسندیده تشکر کنم. این جانب دبیر زیست شناسی هستم و از همین رو عرض می کنم که درخت داغداغان در گذشته دور وجود داشته و درخت بومی استان ماست که ارزش دارویی هم دارد و در شرف فراموشی بود. کاشت آن در شهر به معنای زنده کردن دوباره این گونه است. ممنون. پایدار باشید.
 شهردار محترم منطقه 2 لطفا فکری برای آسفالت خیابان توس 91 بکنید، به شهرداری ناحیه این منطقه مراجعه کردیم می گویند پول زیرسازی را مردم باید بدهند. اگر پول داشتیم که در حاشیه شهر زندگی نمی کردیم! در خور ذکر است که فقط 200 متر آسفالت نیست و بقیه کوچه های مجاور آسفالت است.
بازار
  لطفا اطلاع رسانی کنید که آیا گرفتن مالیات بر ارزش افزوده در رستوران ها مجاز است یا خیر؟ و این که چرا بعضی رستوران ها می گیرند و بعضی نه.
پدیده
  مشکل ما قیمت پایین سهام پدیده است که یک سوم قیمت معامله می شود، البته افرادی که ارزان خریدند شاید سود هم بکنند ولی بیشتر افراد ضرر می کنند. مسئولان با همت مضاعف کمک کنند تا پدیده دوباره رشد کند تا هم به اقتصاد استان کمک شود و هم اعتماد را به سرمایه گذاری برگردانند.
موسسات مالی و اعتباری
  لطفا از موسسه کاسپین گزارش جدیدی تهیه کنید. از وقتی جلوی پرداخت ها را گرفته اند بسیاری از مردم حتی نمی توانند یک ریال بگیرند. چرا موضوع کاسپین فراموش شده؟ بسیاری از طلبکاران خرد هنوز به پول شان نرسیده اند و هیچ کس هم جوابگو نیست.
آستان قدس
  آستان قدس رضوی کار معنوی ارزشمندی انجام داد که همسر شهید مدافع حرم (محسن حججی) را خادم حرم امام رضا (ع) کرد. باید به طریقی قدردان این عزیزان که برای دفاع از مقدسات، ازخون خود گذشتند بود تا ارزش ها زنده بماند.
فرودگاه
  بین مسئولان محترم واقعا یک نفر  پیدا نمی شود که مشکل پارکینگ فرودگاه مشهد را رفع کند.
راهنمایی و رانندگی
  ساکن بولوار وحدت، خیابان وحدت 2 هستیم. در طول شبانه روز با وجود تابلوی ورود ممنوع وسایل نقلیه سنگین، تعداد زیادی اتوبوس در این خیابان فرعی توقف و سر و صدا ایجاد می کنند و به شست و شو، تعمیر و سوار و پیاده کردن مسافر می پردازند که آسایش اهالی را سلب و فضای سبز محله را نابود کرده است. هر روز با راهنمایی و رانندگی تماس می گیریم ولی مشکل رفع نمی شود. مگر این جا پارکینگ یا پایانه است؟
  در کنار خروجی بولوار فارغ التحصیلان به بولوار وکیل آباد، خودروها پارک می کنند که مانع تردد اتوبوس ها می شوند. رسیدگی شود.
نیروی انتظامی
 برای تمدید اعتبار گذرنامه که در فروردین امسال تمام شده بود، به دفتر پلیس+ 10 مراجعه کردم که برای این کار در مجموع از من 113 هزار تومان دریافت کردند.