گردونه

روایت سرمربی خراسانی
 از حضور سرزده«کی روش» 
پیروز- سرمربی خراسانی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال می گوید:"کارلوس کی روش" در نخستین روز حضورش در تهران و به صورت سر زده در تمرین تیم ما حاضر شده و با من درباره وضعیت و برنامه های این تیم به گفت وگو پرداخت. "عباس چمنیان" در گفت وگو با ایسنا افزود: او از برگزاری اردوی تیم ملی زیر 17 سال در کمپ مالاگای اسپانیا و برگزاری بازی با فرانسه و مکزیک ابراز رضایت کرد و ما هم خوشحال شدیم که سرمربی تیم ملی بزرگ سالان نگاه جدی به تیم های ملی پایه دارد. وی ادامه داد: قرار شد هفته آینده هم جلسه مشترکی با حضور کی روش و پیروانی برگزار کنیم و درباره برنامه هایمان صحبت کنیم و آن جا به صورت جدی تر به آن بپردازیم.
 
قهرمانی دختران کبدی باز استان
پیروز- تیم دانش آموزان دختر در رشته کبدی خراسان رضوی در جشنواره بومی محلی کشور قهرمان شد.به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان، در بیست و هشتمین دوره مسابقات جشنواره بومی محلی رشته کبدی دانش آموزان دختر سراسر کشور که در شهرکرد برگزار شد، تیم خراسان رضوی در فینال، آذربایجان شرقی راشکست داد و قهرمان شد و تیم یزد هم مقام سوم را کسب کرد.
 
رقابت 196 ورزشکار در مسابقات پرورش اندام استان
ترابی/رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی استان با حضور 196 ورزشکار در رده های نوجوانان، بزرگ سالان و پیش کسوتان برگزار شد. "مهدی بکائیان" در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور در "سالن مهران" مشهد برگزار شد.وی افزود:در رشته فیزیک بدنی: محمد مشکات، کیوان شاه قلی، مرتضی خسروی، محمدحسین علیزاده، احسان رمضانی و در ماده بادی کلاسیک:محمود مشکات، محسن حکیمیان، حمید کامرانی مشهدی، فرهاد صالحی و مجتبی زهانی به عنوان نفرات اول معرفی شدند.وی درباره نفرات برتر رشته پرورش اندام افزود:در رده جوانان:محمدحسین عرفان زاده، رضا رئوفی و در رده پیش کسوتان:حسنعلی کیوانلو، فرهاد حاجی نژاد، علیرضا مصطفی، سید جمال حسینی و رده بزرگ سالان:رضا ملوندی، احسان امامی حصار، ایمان صفایی، شهرام خسروی، سهراب مرادی زاده، سید حامد خادم، هاشم جوان، وحید شاهسوند و نادر محمدزاده مقام اول را کسب کردند.وی خاطرنشان کرد:ایمان صفایی، حمید کامرانی و کیوان شاه قلی به ترتیب در پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به عنوان "قهرمان قهرمانان" معرفی شدند.