شهر و استان در شبکه‌های اجتماعی

رضا عنایتی : شرایط استقلال در نیم فصل دوم سخت است
کاپیتان سابق استقلال با بیان این که شرایط این تیم اصلا امیدوارکننده نیست، تصریح کرد: تغییر پست بازیکنان استقلال عجیب است و این تیم در نیم فصل دوم، کار سخت تری برای امتیاز گیری خواهد داشت.
رضا عنایتی البته تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال یک رویه وجود دارد که خیلی زود امیدوار و ناامید می‌شویم در حالی که برای ارزیابی روند یک تیم، نباید خیلی زود تصمیم گرفت. باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا بتوانیم نتیجه درستی از روند استقلال بگیریم. شاید اگر چند بازیکن مصدوم استقلال برسند، روند این تیم بهتر شود.
 
 
راضیه شیرمحمدی قهرمان پاراالمپیک در رشته تیراندازی با کمان، مدال خود را به مددجویان خیریه همدم تقدیم کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تا کی مو رنگ کنیم و نقش جوان‌ها را بازی کنیم؟
امیر حسین صدیق، بازیگر و مجری تلویزیون، اضافه شدن نسل جدید بازیگران به سینما و تلویزیون را ضروری دانست و در این زمینه گفت: امثال من تا کی می‌توانند موهای خود را رنگ کنند و با گریم نقش‌هایی را بازی کنند که سال‌ها از سن واقعی آن‌ها جوان‌تر است؟
وی که این روزها در سریال «گیله‌وا» ایفای نقش می‌کند، یکی از دلایل حضور در این مجموعه را توجه به جایگاه اقلیت‌های دینی دانست و گفت: یکی از عمده‌ترین دلایلی که با خرسندی پذیرفتم در مجموعه «گیله‌وا» حضور داشته باشم، نقشی است که به من پیشنهاد شد. شاید اگر یکی از نقش‌های دیگر این مجموعه به من پیشنهاد می‌شد، در پذیرش آن تأمل بیشتری می‌کردم، اما اکنون در این مجموعه در نقش یکی از هموطنان ارمنی که حدود صد سال پیش در ایران زندگی می‌کرده، ایفای نقش می‌کنم؛ این نقش جذابیت بسیار زیادی برایم داشت و باعث شد با رغبت بیشتری آن را بپذیرم.