حوادث

مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف
پیروز- تصادف شدید موتورسیکلت با یک دستگاه پژوآردی در بولوار توحید شهر سبزوار، راکب 19ساله موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند. فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در بولوارتوحید شهر، بلافاصله مأموران کلانتری 14 توحیدشهر و عوامل امدادی در محل حاضر شدند.سرهنگ هاشمی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پژو آردی به شدت برخورد کرده است. وی تصریح کرد: در این سانحه، راکب 19ساله موتورسیکلت به نام علی مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش گروه پزشکی، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. سرهنگ هاشمی خاطرنشان کرد: علت تامه تصادف از سوی کارشناس پلیس راهور، بی احتیاطی راکب موتورسیکلت و بی توجهی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت غیرمجاز اعلام شد.


آتش سوزی در«عبدآباد» 5 خانه را طعمه حریق کرد
تربت حیدریه،غضنفری- آتش سوزی در روستای "عبدآباد" بخش کدکن تربت حیدریه، باعث تخریب 100 درصدی 5 باب منزل مسکونی و دام داری های متصل به منازل شد.بخشدار کدکن در تشریح این خبر گفت: نگهداری کاه و پوشال گندم توسط مالکان منازل بر پشت بام ها و چوبی بودن سقف خانه ها قابلیت اشتعال رابالا برده واین حادثه به وقوع پیوسته است. "محمد موسوی کیا" افزود:درپی وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی تربت حیدریه،رباط سنگ وکدکن وارد عمل شدند وضمن اطفای حریق ، از سرایت آتش به دیگر منازل جلوگیری کردند. وی بیان کرد:کوچه های کم عرض و همکاری نکردن مردم برای  اجرای طرح هادی روستا،باعث شدتادراین حادثه خودرو آتش نشانی تربت حیدریه نتواند در محل آتش سوزی حاضر شود تا سریع تر حریق اطفا شود.بخشدار کدکن باگلایه از سازمان همیاری ودهیاری های کشور گفت:در حالی که ساختمان آتش نشانی روستای رقیچه در3 کیلومتری روستای عبدآباد بیش از 2 سال است آماده بهره برداری است واین سازمان اعلام کرده،آتش نشانی این روستا در اولویت قرار دارد ولی متاسفانه تاکنون نسبت به تحویل خودرو آتش نشانی اقدامی نکرده اند وهمچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.


«دخل زن حرفه ای» در دام پلیس
پیروز- پلیس شهرستان تایباد، سارق حرفه ای مغازه را در حال سرقت دستگیر کرد.فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره دخل زنی در خیابان شهیدرجایی شهر تایباد، بلافاصله گروه گشت کلانتری 11 به محل اعزام شد. سرهنگ حسن ناگهانی  افزود: با حضور مأموران پلیس در محل، فردی که خود را صاحب مغازه معرفی کرد، گفت برای سرکشی به مغازه دوستم که همجوار من است رفتم و در برگشت سارق را در حال جمع آوری پول های دخل دیدم که بلافاصله در مغازه را قفل کردم و موضوع را به 110 اطلاع دادم.وی گفت: مأموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی، متهم را داخل مغازه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند. وی خاطرنشان کرد: متهم 25ساله که اعتیاد شدید به امواد افیونی دارد، در بازجویی، به 3 فقره دخل زنی در مغازه های شهر تایباد اعتراف کرد.


خواب‌آلودگی راننده تریلی، حادثه‌ آفرید
فریمان، اصغری- مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری فرهادگرد گفت: ساعت 2 بامداد شب گذشته در جاده مشهد - فریمان یک دستگاه تریلی حامل سیمان دچار خرابی شد که راننده آن در حاشیه اتوبان مقابل کشتارگاه (کیلومتر 35 فریمان) خودرو را برای رفع خرابی متوقف  کرد.
 «حمید جهاندوست» به «خراسان رضوی» افزود: در این هنگام تریلی دیگری به علت خواب‌آلودگی راننده، از پشت به تریلی متوقف شده برخورد کرد که متاسفانه باعث مصدوم شدن راننده تریلی متوقف، شد. وی با بیان این که مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، افزود: عملیات بازگشایی جاده توسط آتش نشانی شهر فرهاد گرد، هلال احمر ، اداره راه، نیروی انتظامی و پلیس راه انجام و در پایان توسط آتش نشانی شهرک صنعتی کاویان، جاده شست و شو و ایمن سازی شد.


  5 مصدوم در واژگونی ۳خودرو
قوچان،ایشان زاده- رئیس جمعیت هلال احمرقوچان گفت: در حادثه واژگونی خودروی پراید درمحور "قوچان- فاروج" ۳ نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمانی عوامل امدادی پایگاه بین شهری امامزاده ابراهیم (ع)، مصدومان به بیمارستان قوچان انتقال پیداکردند."فکوری" افزود: همچنین با واژگون شدن وانت مزدا در محور" قوچان- چناران" یک نفر دیگر مصدوم شد.درحادثه دیگری هم که عصرجمعه گذشته  در جاده امامقلی- باجگیران رخ داد ، وانت پیکانی بعد از دوراهی روستای شارک واژگون شد که راننده مصدوم شد وتوسط عوامل امدادونجات جاده ای امام قلی به بیمارستان انتقال یافت.