اخبار

پیروز- "مجتبی روشنگر" دروازه بان تیم فوتبال پدیده که در فصل آخر حضورش در این تیم، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست، به صورت توافقی از این تیم جدا شد تا فصل آینده در یک تیم دیگر توپ بزند.* اردوی تیم فوتبال پدیده خراسان در ترکیه احتمالا با تاخیر برگزار خواهد شد. مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان می گوید با"محمد قاضی" به توافق اولیه رسیده و به دنبال فراهم کردن شرایط حضور مهاجم فصل گذشته نفت تهران در تیم فوتبال پدیده است.
فریمان، اصغری/ گروه کوهنوردی سلامت شبکه بهداشت فریمان به همراه گروه کوهنوردی شهید تندگویان تایباد به قله2 هزار و 900متری بزد تربت جام صعود کرد.
درگز - مقصودی /در مسابقات فوتسال جام رمضان که باشرکت 14تیم در سالن ورزشی تختی درگز برگزار شد، تیم فوتسال "طلاجات ابراهیمیان" موفق شد مقام قهرمانی این دور ازمسابقات را به دست آورد.
بردسکن ،نوری/مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان شهرستان بردسکن( یادواره شهدای مرزبان) با قهرمانی تیم "مرکز معماری هیراد" به کار خود پایان داد. «انصاری» سرپرست این مسابقات به خبرنگار ما گفت: این مسابقات با شرکت 6 تیم در سالن کوثر مجموعه شهید اسماعیلی این شهر برگزار شد که در فینال تیم مرکز معماری هیراد با برتری 3 برصفر مقابل تیم علم و ادب جابوز قهرمان مسابقات شد.