از میان خبرها

دیدار جمعی از مسئولان با خانواده 3 شهید مدافع حرم
جمعی از مسئولان استان، با همسران شهدای مدافع حرم «جاوید یوسفی» و «حسین فدایی» و همچنین والدین شهید «حمید احسانی» دیدار و گفت و گو کرد ند. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، «حسن فتحی نیا» مشاور استاندار در امور ایثارگران  در این دیدارها با بیان این که شهدای مدافع حرم، مظهر ایثار و مقاومت هستند، تاکید کرد: سرکشی به خانواده‌های این عزیزان را یک تکلیف می‌دانیم. وی توفیقات امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی‌های جبهه مقاومت را جانفشانی‌های شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان اسلام دانست. در این دیدارها، مدیران کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در استان نیز حضور داشتند. گفتنی است شهیدان جاوید یوسفی، حسین فدایی و محمد احسانی در نبرد حق علیه باطل در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.


دانشجوی دانشگاه فردوسی در جمع برترین‌های مسابقات ملی نانو
«رضا خاوری خراسانی» دانشجوی کارشناسی مواد دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد، مقام سوم کشوری هفتمین دوره مسابقات ملی نانو  را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، اسامی برگزیدگان هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد. بر این اساس، از میان ۱۶۸۳ داوطلب حاضر در این رقابت علمی، ۲۸ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی اعلام شدند. مسابقه دانشجویی فناوری نانو هر ساله با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.


فعالیت پایگاه‌های اهدای خون درروزدوم تعطیلات عیدسعید فطر
به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان به مناسبت عید فطر ، پایگاه اهدای خون امام رضا ( ع ) واقع در میدان شریعتی  ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه امید واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری امید در نبش خیابان شیرازی 3  و پایگاه سیار رضوی واقع در باب الرضای حرم مطهر ، در روز دوم تعطیلات عید سعید فطر فعال خواهند بود .پایگاه‌های فعال اهدای خون در ایام عید فطر در نوبت صبح از ساعت 8 الی 13 آماده پذیرش نیکوکاران نوع دوست هستند .