بــرای اســتــحــضــار مــردم

مسئولان و مدیران روابط عمومی سازمان ها می توانند پاسخ های خود به پیامک های مردم را از طریق پست الکترونیکی kho.razavi@gmail.comبه‌روزنامه خراسان  رضوی ارسال کنند.

 

شهرداری منطقه 7
«خیابان کوشش حدفاصل 45تا53مانند جزیره ای در جنوب مشهد است.هیچ گونه امکانات جمع آوری زباله وجودندارد. در مورد طرح اگو هم هربار جواب غیر قابل قبولی می دهند.»
  به استحضار می رساند، زباله گیری محدوده موردنظر (کوشش 45 تا 53) در همه ایام از ساعت 21 شب الی 5 انجام می شود و رفت و روب محدوده نیز بر اساس مفاد دفترچه پیمان به صورت روز در میان از ساعت 4 صبح تا 12ظهر انجام می شود.همچنین در خصوص حفاری طرح اگو نیز به عرض می رساند، حفاری طرح اگو توسط پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب انجام می شود که متأسفانه به علت برجای ماندن مازاد نخاله حفاری، شهروندان محترم اعتراض خود را در این باره باید به اداره آب و فاضلاب اعلام کنند و شهرداری در این مورد مسئولیتی ندارد.شایان ذکر است، برخی شهروندان متأسفانه زباله های خود را خارج از وقت در حاشیه خیابان قرار می دهند که عملا تا ساعت زباله گیری امکان جمع آوری نیست. لذا از شهروندان خواهشمند است با گذاشتن زباله های خود در ساعت مشخص زباله گیری (21 تا 5) شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند.