برای اطلاع مسئولان

علوم پزشکی
  معاون محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اگر نظارت بر فروش قرص های مخدر در عطاری ها کار شما نیست، پس کار و وظیفه شما چیست؟
آموزش و پرورش
 بابت پرداخت به موقع حقوق کارکنان قراردادی آموزش و پرورش بسیار سپاس گزاریم.
شهرستان ها
 بهره برداران چاه های غیر مجاز در روستای قره جنگل با شروع گرما و اوج مصرف برق، شبکه برق رسانی روستا را دچار مشکل کرده اند، آن ها باعث تغییرات شدید ولتاژ و سوختن وسایل برقی مردم شده اند. لطفا رسیدگی شود.
 از مسئولان می خواهم در مورد تعطیلی کارخانه آساک دوچرخ قوچان و بیکاری چندین کارگر اقدامی کنند. فکری برای ماکارگران بردارید.
مگر بنیاد شهید برای بازسازی مزار شهدا بودجه ندارد که بنیاد شهید گناباد از خانواده شهدای روستا در خواست پول می کند؟
 این همه شرکت گاز شعار می دهد که هر روز یک روستا گاز دار شده است، پس چرا ما اهالی روستای پر جمعیت گیسور از توابع شهرستان گناباد با این که لوله اصلی گاز از نزدیک روستای ما عبور می کند، از آن بی بهره ایم؟ شرکت گاز فکری به حال مردم این روستا بکند.
 شهرداری و اداره مخابرات تایباد مدت 5 ماه است که با وعده و وعید و پاس دادن مردم، هیچ گونه اقدام شایسته ای برای مرمت و بازسازی سطح پیاده روی خیابان نیروگاه انجام نداده اند و پاسخگو هم نیستند.
 از شورا و شهرداری بایگ کمال تشکر را داریم که به فکر مشکلات قشر ضعیف پاکبانان شهر بایگ هستند.
 با پیگیری های زیاد هنوز هم همراه اول در شهرک های سجاد و قائم فریمان آنتن دهی بسیار ضعیفی دارد. مسئولان فکری بکنند.
 لطفا شهردار طرقبه فکری برای آسفالت خیابان امام رضا (ع) ۲۱ واقع در ویلاشهر، جاده طرقبه بکند.
 با توجه به اختلالات دکل ایرانسل واقع در شهرک امام رضا (ع) شهر خرو که در پارک کنار پمپ گاز قرار دارد و نظر به این که نبود این دکل از بودن آن مفیدتراست، تقاضا می کنیم این دکل را جمع آوری کنید چون بهتر است دکلی وجود نداشته باشد تا این که باشد ولی اینترنت خطوط همراه نداشته باشیم.
فرودگاه
 ورودی فرودگاه را از 500تومان به 1500 تومان افزایش داده اند. این هزینه برای ما تاکسی تلفنی ها که مسافر را پیاده و فورا خارج می شویم، خیلی زیاد است. لطفا رسیدگی شود.
 چند ماهی نوشته ای با مضمون گران شدن ورودی پارکینگ فرودگاه در محل نصب شده بود که اجرای آن مدتی به تعویق افتاد، حال هزینه ورودی از 50 تومان به یکباره به 1300 تومان افزایش یافته است که همان هم 1500 تومان دریافت می شود. این افزایش هزینه به نفع چه کسی است؟
نیروی انتظامی
 لطفا فکری به حال معضل زورگیری بکنید، لااقل قانونی وضع کنید تا خود مردم بتوانند برخورد کنند.
 پارک محلی واقع در خیابان خیام جنوبی ۱۹  کنارکال، موقعیتی بن بست دارد و محلی مناسب برای تجمع افراد ناباب و استعمال مواد مخدر به صورت علنی تا پاسی از شب شده است. خواهشمندم نیروی انتظامی و شهرداری پیگیری کنند.
 چرا نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر در خیابان کاظمیه 13 برخورد نمی کند؟ امان همسایه ها را بریده اند.
موسسات مالی و اعتباری
 واقعا تاسف بار است که صبح بیدار شوی و ببینی یکی از موسسه های اعتباری دچار مشکل شده است و پول مردم، وقت مردم و اعصاب مردم هم برای برخی مسئولان ارزشی ندارد!
‏ کاسپین فقط فرشتگان نیست، بنا بر اعلام بانک مرکزی این موسسه از ادغام هفت موسسه شکل گرفته که در حال حاضر به نظر می رسد فقط دولت و مجلس و سایر بزرگواران پیگیر مطالبات مالباختگان فرشتگان هستند، پس سپرده گذاران سایر موسسه ها چه باید بکنند؟ مطالبات ما سپرده گذاران الزهرا (س) که سود کمتری هم در ایام سپرده گذاری گرفته ایم، چرا پیگیری نمی شود؟
شورای شهر
 چرا شورای شهر نرخ تاکسی بی سیم و... را افزایش می دهد؟ کدام کالا گران شده است که این اقدام را انجام داده اند؟ مگر غیراز این است که به علت کسادی بازار، کاسب ها کالای خود  را به قیمت زیر فی به مردم می دهند؟
شهرداری
 از شهرداری منطقه 7 برای روکش آسفالت خیابان های قائم (عج) ممنونم.
 شهرداری منطقه 2 پاسخ دهد تا چه زمانی باید شغل های مزاحم همانند مکانیکی، صافکاری و جلوبندی در منطقه هنرور و هدایت را تحمل کنیم؟ این ها مزاحمت هایی همچون سد معبر، آلودگی هوا، سر و صدا و... دارند.
 در خیابان های عارف و پرستار تابلوی پارکینگ نصب و روی آن مسیر رسیدن به پارکینگ هم مشخص شده است اما وقتی مردم در آن شلوغی و آن خیابان های یک طرفه مسیر را دنبال می کنند و به پارکینگ مورد نظر می رسند، از ورود خودروها جلوگیری می شود و مسئول پارکینگ می گوید که پارکینگ مخصوص پزشکان و افراد خاص است! از شهرداری درخواست می کنم پیگیری کند تا موضوع خصوصی بودن پارکینگ در تابلوها قید شود تا مردم سردرگم نشوند.
اداره کل استاندارد
 هرسال اداره کل استاندارد با همکاری یک شرکت خصوصی به مغازه های بازار رضا مراجعه و با ارائه یک برگه، مبلغ ۶ تا ۹ هزار تومان برای بازدید ترازوهای دیجیتال دریافت می کنند. تنها کاری که انجام می دهند گذاشتن چند سنگ و اعلام این نکته است که ترازوی شما مشکلی ندارد. آیا این هزینه قانونی است؟ بر مبنای چه محاسبه ای مبلغ آن متغیر است و اگر این وظیفه اداره استاندارد است چرا مخارج آن را از کسبه می گیرند؟
متفرقه
 ما در کشتارگاه مرغ... شب کار هستیم، با وجود این صاحب این کشتارگاه ماهی 700 هزار تومان به ما حقوق می دهد، هیچ مزایای دیگری هم نداریم... لطفا پیگیری کنید.