خبر

همسر آیت ا... علم الهدی دار فانی را وداع  گفت
حاجیه خانم «سکینه ریخته گرزاده» همسر آیت ا... علم الهدی، صبح دیروز دار فانی را وداع گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «علم الهدی»، مرحوم ریخته گر زاده متولد ۱۳۲۵ هجری شمسی و از خانواده ای مذهبی و سنتی در مشهد بود. آن مرحومه 7 فرزند داشت و تمام عمر خود را برای تربیت فرزندان صالح و موفق صرف کرد. آن مرحومه در بحران های مبارزاتی انقلاب اسلامی و پس از آن در کنار آیت ا... علم الهدی بود و بارها عوامل شاه، ساواک و منافقین وی را تهدید کردند .وی در تمام عمر خود در کنار آیت ا... علم الهدی بود و در همه فعالیت های اجتماعی و سیاسی وی حضور داشت و محیط خانه و خانواده را گرم، انقلابی و پر امید به سوی آرمان های اسلامی هدایت می کرد.  در پی درگذشت آن مرحومه، جمعی از مسئولان، شخصیت ها و سازمان ها، با صدور پیام هایی این مصیبت را به آیت ا... علم الهدی تسلیت گفتند.
مراسم تشییع؛ ساعت 10 صبح امروز
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، روز گذشته با تسلیت و تعزیت این مصیبت به آیت ا... علم الهدی و همه بازماندگان، زمان تشییع و برگزاری مجلس ترحیم آن مرحوم را اعلام و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد. بر این اساس مراسم تشییع مرحومه ریخته گرزاده ساعت 10 صبح امروز از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع) به طرف حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، همچنین مجلس ترحیمی از ساعت 21 تا 23 امشب در مهدیه برگزار خواهد شد.


قائم مقام تولیت آستان قدس عنوان کرد
نقش برجسته رسانه ها در توسعه فرهنگ زیارت

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مفاد منشور  هفت گانه مقام معظم رهبری در انتصاب تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرهنگ سازی در ارائه خدمات به محرومان و مستضعفان، توسعه فرهنگ زیارت و توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی و تبیین مبانی و روش های تحقق آن، نیازمند تلاش تاثیرگذار و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت رسانه ها و خبرنگاران است. به گزارش آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در دیدار با  مسئولان اداره کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی با اشاره به حضور گسترده رسانه ملی و رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری در حرم مطهر، افزود: مسلمانان در اقصی نقاط جهان و مردم شریف ایران اسلامی عاشق و دلداده امام رضا(ع) هستند و خادمان رسانه ای امام رئوف(ع) می‌توانند در استحکام این پیوند قلبی گام های اساسی بردارند. وی افزود:  باید با فراهم کردن امکانات لازم، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری برای ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان در سراسر جهان برنامه ریزی شود.