خبرها

رئیس اداره زیبا سازی شهرداری سبزوار خبرداد:
هزینه 6 میلیارد ریالی پاک سازی شهر سبزوار از تبلیغات انتخاباتی

پورسخاوت /رئیس اداره زیبا سازی شهرداری سبزوار گفت:هزینه پاک سازی شهر سبزوار ازتبلیغات 6 میلیارد ریال است. حسین مقیسه در گفت وگو با خراسان رضوی اظهارکرد: به دلیل نصب پوستر و کاغذ های رنگارنگ تبلیغاتی در خیابان ها و روی تابلو های برق، علایم راهنمایی و رانندگی، تندیس ها، جدول های خیابانی و نقاشی دیواری پاک سازی آن ها هزینه بر است. وی ادامه داد: تاکنون 40 درصد شهر سبزوار از پوستر ها و بنر های تبلیغات انتخاباتی پاک سازی شده است اما تا پایان هفته پاک سازی سطح شهر ادامه دارد. پاک سازی تبلیغات شهر با تلاش شبانه روزی 80 نفر از عوامل شهرداری در حال انجام است.

 

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی تربت حیدریه خبرداد:
رشد 110 درصدی صدور پروانه ساخت محصولات غذایی و آرایشی

غضنفری/سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و محصولات آرایشی بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، ازرشد 110 درصدی صدور پروانه ساخت محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی در 5 سال گذشته خبرداد.مهندس امیری ضمن تاکید بر اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در حوزه غذا و محصولات آرایشی، بهداشتی گفت:با هدف حفظ و ارتقای سلامت مردم طی 5 سال گذشته در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، تعداد واحد های تولیدی دارای مجوز بهداشتی به میزان 60 درصد افزایش یافته و صدور پروانه های ساخت محصولات نیز در مدت مشابه به میزان 110 درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبرداد:
اعزام 2 هزار و 500 مبلغ به روستا های استان در ماه رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از 2 هزار و 500 مبلغ زن و مرد در ایام ماه مبارک رمضان به روستا های این استان اعزام می شوند. به گزارش خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان در مراسم طلایه داران هدایت در سبزوار اظهارکرد: این مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان وظیفه مهمی در زمینه تبلیغ دین دارند. وی بابیان این که مهم ترین رویکرد مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان ترویج سبک زندگی اسلامی، روحانیت و اخلاق و هدایت انقلابی، تغییر در دوره جدید، توجه به احیای فریضه زکات و مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت:در این ایام تلاش شد تا از حضور بانوان مبلغ نیز بهره گرفته شود.