گردونه

قهرمان چنارانی: خداحافظ جودو!
پیروز- جودوکار سنگین وزن چنارانی تیم ملی جودو، بعد از چندین ماه غیبت در اردوهای تیم ملی، برای حضور در مسابقات رزمی حرفه ای آزاد  هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) راهی "تایلند" شد. به گزارش  مهر، "جواد محجوب" صبح دیروز به همراه مسعود خسروی نژاد (مربی خود) به تایلند سفر کرد تا در این مسابقات حرفه ای شرکت کند.
این جودوکار وزن ۱۰۰ کیلوگرم تیم ملی ایران و نایب‌ قهرمان و قهرمان دو دوره آسیا و دارنده چندین مدال رنگارنگ در رویدادهای مختلف، در نظر دارد از این پس در رشته های رزمی حرفه ای فعالیت کند. طبق قوانین فدراسیون جهانی جودو، اگر جودوکاران این رشته، در رشته های دیگر فعالیت داشته باشند، اجازه حضور دوباره در مسابقات را نخواهند داشت.


چاره جدید باشگاه سیاه جامگان برای فرار از بی پولی
پیروز- باشگاه "سیاه جامگان مشهد" از فدراسیون فوتبال درخواست کرد اجازه دهد در دیدارهایی که میزبان است، تبلیغات محیطی ورزشگاه در اختیار این باشگاه باشد.
 به گزارش  مهر، تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد از معدود باشگاه های خصوصی کشور و از جمله تیم هایی است که در طول فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد که با توجه به این موضوع، مسئولان سیاه جامگان خواستار این شده اند که تبلیغات محیطی را در بازی هایی که میزبان هستند، در اختیار داشته باشند تا بتوانند از این طریق "درآمدزایی" کنند.در همین زمینه آنها  قرار است  نامه ای برای رئیس فدراسیون ارسال و درخواست کنند  تا در بازی هایی که این تیم در مشهد میزبان است، بتوانند به صورت مستقل از تبلیغات دور زمین درآمدزایی کنند.


معرفی نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی
پیروز- رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مسابقات اتومبیلرانی آفرود استان با معرفی نفرات برتر  در نیشابور به پایان رسید."رضا رمضانی" در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در این دوره از مسابقات  ٢٠ شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.وی گفت: در کلاس 4 سیلندر، احمدرضا قدمگاهی ، غلام نقی پور و حسن کرمانی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند، همچنین  در کلاس آزاد نیز سیدحسن حسینی، امین هنرمند و مهدی قدمگاهی اول تا سوم شدند.