اخبار

3 هزار و 800 نفر بر برگزاری انتخابات شوراها در مشهد نظارت کردند
محمد جواد رنجبر/ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان مشهد از نظارت سه هزار و 800 ناظر بر برگزاری انتخابات شوراها در این شهرستان خبر داد.سید علی بامشکی در گفت و گو با خراسان رضوی افزود: به منظور نظارت کامل بر فرایند برگزاری پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان مشهد، نمایندگان هیئت نظارت و عوامل ستادی در مناطق ۱۴ گانه انتخاباتی مشهد کارخود را از اول اردیبهشت آغاز کردند.وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای 29 اردیبهشت، سه هزار و 800 خانم و آقا در شعبه های رای گیری مستقر شدند و بر کار برگزاری صحیح این انتخابات نظارت کردند. این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته بودند.


همه دلسوزان نظام باید به دولت آینده کمک کنند
سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در استان گفت: دوره رقابت‌ها پایان یافته و همه دوستانی که دلسوز نظام هستند باید به دولت آینده کمک کنند تا در رسیدن به اهدافش موفق باشد.
مصطفی ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در داخل و خارج از کشور در این دوره بی‌نظیر بود و این سطح از مشارکت نشان می‌دهد که مردم ما به این تجربه رسیده‌اندکه تنها راه برون رفت از مشکلات رجوع به صندوق‌های رای است .


برقراری پرواز مستقیم مشهد- مسکو
مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مشهد از برقراری پروازهای مستقیم مشهد- مسکو خبر داد.
حسن جعفری در گفت‌وگو با خراسان رضوی اظهار کرد: اولین پرواز در این مسیر ساعت 15:30 اولین روز جمعه تیرماه امسال از مشهد به مقصد مسکو انجام می‌شود و پرواز برگشت نیز در همین روز برقرار خواهد بود.