از میان خبرها

پیام قدردانی استاندار در پی حضور گسترده مردم در انتخابات
استاندار در پیامی از حضور پر شور و گسترده مردم شریف استان در انتخابات قدردانی کرد .
به گزارش روابط عمومی استانداری ، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار کرد: حضور با صلابت، پرشور، شعور و گسترده مردم شریف استان در انتخابات، ثابت کرد مردم ایران اسلامی همواره برای تعیین سرنوشت خود در صحنه حضور دارند و به این موضوع حساسیت نشان داده اند و می دهند.
در این پیام همچنین آمده است : این جانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده آنان در انتخابات 29 اردیبهشت و استمرار گفتمان اعتدال، عقلانیت و تدبیر تقدیر و تاکید می کنم، رئیس جمهور منتخب، نماینده تمام مردم ایران است و همچون چهار سال گذشته، تلاش خود را برای عزت، آرامش و سربلندی همه ایرانیان به کار می بندد.


پیام مدیر عالی حوزه علمیه خراسان درباره حضور مردم در انتخابات
 آیت ا... عاملی مدیر عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی حماسه آفرینی حضور ملت آگاه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و مردم شریف کشور تبریک و تهنیت گفت.در این پیام آمده است :نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمر نزدیک به 40 سال خود علی رغم همه هجمه ها و دشمنی های استکبار و با وجود شرایط مختلف دنیا و منطقه خاورمیانه، مسیر اعتلا و پیشرفت را پیموده است که بی شک مرهون رهبری های داهیانه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای و نیز همراهی ملتی هوشیار، آگاه و با بصیرت است.این حضور حماسی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که رئیس جمهور منتخب می تواند از این پشتوانه به عنوان نیرویی مستعد در راستای صیانت از ارزش های اصیل اسلامی، آرمان های بلند امام و رهبری و راه شهیدان سرفراز این مرز و بوم و در مسیر کار، تلاش، اشتغال و سربلندی آن استفاده کند و قدردان حماسه آفرینی و اعتماد ملت شریف کشورمان باشد.