چــهــره ها‌ وخــبــرها

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی:
جریانی که پیروز نشده در کنار جریان پیروز قرار گیرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی در  استان گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند و جریانی که پیروز نیست باید در کنار جریان پیروز قرار گیرد.
آرین‌منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که انتخابات 29 اردیبهشت ماه نماد بارزی از مشارکت حداکثری مردم و نشانگر عزم ملی ،هوشیاری سیاسی و ارتقای آگاهی‌های اجتماعی آنان بود، اظهار کرد: مردم با مشارکت بیش از 40 میلیونی خودشان یک حماسه شکوهمند را رقم زدند و یک رکورد تاریخی از میزان مشارکت را از خود به یادگار گذاشتند، مردم ما به خوبی آگاه هستند که پیروزی انقلاب مدیون مشارکت و هوشمندی آن‌ها درعرصه‌های  مختلف است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد
۱۳ میلیون دلار صادرات کنسرسیوم‌های کفش، فرش و زعفران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی  استان گفت: کنسرسیوم‌های صادراتی فرش، کفش و زعفران که با حمایت شرکت شهرک‌ها شکل گرفته‌اند در مجموع ۱۳ میلیون دلار صادرات برای واحدهای صنعتی عضو داشته‌اند.
مسعود مهدیزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: در استان تعداد پنج هزار و 611 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد زمینه بهره‌برداری از دو هزار و 407 واحدصنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان نیز فراهم شده است. همچنین تاکنون 120 هزار و 321 میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی استان انجام شد.

 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5
توزیع بیش از 3800 تن برنج و شکر در قالب سبد کالای ماه رمضان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 گفت :با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت ماه مبارک با توزیع حدود 1610 تن شکر و 2200 برنج برای تنظیم بازار استان آغاز خواهد شد.به گزارش روابط عمومی این شرکت، نوری اظهار کرد: این سبد کالایی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه ها و تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی شهر و مناطق روستایی ارائه خواهد شد.
قیمت شکر برای مصرف کننده به ازای هر کیلو 28 هزار و 550 ریال و برای برنج سفید وارداتی نیز 27 هزار ریال در نظر گرفته شده است.