خبر

همایش نیروهای اقتدار دردانشگاه آزاداسلامی تربت جام برگزارشد

حقدادی /فرمانده سپاه تربت جام درهمایش نیروهای اقتدار که به همت انجمن اسلامی دانشگاه آزادتربت جام برگزار شد، با تشریح مولفه های اقتدار بیان داشت: عزت، امنیت واقتدار ملی با داشتن روحیه انقلابی و در سایه وحدت نیرو های مسلح و رهبری محقق شده است. به گزارش خراسان رضوی در این محفل دانشجویی، فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به مؤلفه های قدرت واقتدار گفت: دفاع مقدس باعث کسب تجربیات مطلوب و مایه عزت، مباهات و غیرت ایرانیان شد و رزمندگان اسلام برای اقتدار نظام و حاکمیت دینی و دستاورد های انقلاب جان خود را تقدیم کردند. سرهنگ ابوطالب جوان افزود: ایمان به خدا و تدین در نیرو های مسلح و تبعیت از ولایت فقیه باعث انسجام و وحدت در قوای نظامی کشور شده است. وی خاطر نشان کرد: وحدت و یکدلی میان نیروهای مسلح برای ارتش های جهان الگو شده است و اگر می خواهیم عزت ، اقتدار و آبروی نظام استمرار داشته باشد باید مسیر شهدا را ادامه دهیم. فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به وضعیت وشرایط شهرستان به لحاظ امنیتی تصریح کرد: با اینکه در کشور همسایه افغانستان، ناامنی و درگیری بالاست ، شرایط امنیتی شهرستان بسیار مطلوب است و به صورت شبانه روزی مرزها نظارت و کنترل می شود. در ادامه فرمانده تیپ 38 زرهی تربت جام با اشاره به مؤلفه های اقتدار عنوان کرد: امروز همه باید شاکر باشیم که مردم با آرامش و امنیت در شهرهای مرزی زندگی می کنند و حضور نیروهای مسلح در نقاط مرزی آرامش آفرین است. سرهنگ ایرج دبیر نظامی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت کشور افزود: هرچه داریم حاصل خون پاک شهیدان و آمادگی نیروهای مسلح برای جانفشانی در راه اسلام و انقلاب است.

 

 

ماجرای 6 پرواز باطل شده روز گذشته در فرودگاه شهید هاشمی نژاد

محمدامین شرکت اول / پس از انتشار خبر باطل شدن پرواز صبح گذشته شرکت ایران ایرتور به مقصد تهران، تصاویری از تابلوی پروازهای خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن 6 پرواز خروجی از این فرودگاه در تاریخ 5 اردیبهشت را باطل اعلام کرده بود و این دو موضوع، موجب ایجاد سوالاتی در بین مردم شد. بر همین اساس برای پیگیری آن با حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت و گو می کنیم. جعفری می گوید: 5 پرواز از این تعداد از نوع چارتری بود که به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد مسافران، شرکت هواپیمایی آن را از چند روز قبل از تاریخ پرواز باطل اعلام کرده بود و برای مسافرانی که بلیت آن پروازها را تهیه کرده بودند نیز پرواز جایگزینی در نظر گرفت. وی می افزاید: به همین دلیل است که این پروازها با وجود باطل شدن با هیچگونه اعتراضی از سمت مسافران همراه نبود، چرا که شرکت هواپیمایی با جایگزین کردن پرواز یا پرداخت خسارت به مسافر، او را راضی می کند.
وی تصریح می کند: تا کنون هم چنین پروازهایی شاکی نداشته است ولی حتی اگر مسافری هم رضایت ندهد و شکایت داشته باشد، ما صد در صد شرکت باطل کننده پرواز را ملزم می کنیم که در همان روز پرواز را انجام دهد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در توضیح دلیل یک پرواز دیگر باطل شده روز گذشته نیز می افزاید: صبح روز گذشته پروازی از شرکت ایران ایرتور به مقصد تهران به شماره پرواز 961 باطل شد چرا که  زمانی که گروه پروازی سوار هواپیما می شوند و در هنگام مسافرگیری، هواپیما دچار نقص فنی می شود و نقص آن نیز طوری نبوده که ظرف یکی دو ساعت  برطرف شود. وی می افزاید: ولی با این وجود ما تمام مسافران این پرواز را تا قبل از ساعت 10 صبح روز گذشته با پروازهای سایر شرکت های هواپیمایی به تهران اعزام کردیم.