برای اطلاع مسئولان

انتخابات
 لطفا برای انتخابات شورای شهر به گروه هایی رای بدهید که، رزومه کاری خوبی داشته باشند و علاوه بر مومن بودن، تخصص لازم برای مدیریت یک شهر را داشته باشند.
راهنمایی و رانندگی
 انتهای بولوار خیام شمالی قبل از میدان سپاد، ترافیک بسیار شدیدی دارد. به علت وجود چند مغازه تجاری و نانوایی و همچنین رانندگی نادرست برخی شهروندان ترافیک زیاد شده است و نیاز به حضور پلیس و اعمال قانون متخلفان به شدت احساس می شود.
 ساکن خیابان شهید صیاد شیرازی ۲۶ هستم. این خیابان از طرف بولوار شهید صیاد شیرازی یک طرفه است. اما حتی با نصب تابلو و مانع، روزانه حداقل ۵۰۰ خودرو این مسیر را خلاف طی می کنند که این کار در روز چندین بار باعث درگیری فیزیکی با افراد قانونمند که مسیر درست را طی می کنند، می شود.  
شهرداری
 960 نفر عضو شرکت تعاونی مسکن شهرداری با گذشت چهارده سال هنوز بلاتکلیف هستند. مسئولان چرا به فکر حل این معضل نیستند؟
 چرا شهرداری تکلیف خودروهای مصالح فروشی های آخر شهرک نوید را روشن نمی کند؟
 در خیابان دکتر بهشتی ۴۰ ، مقابل پلاک ۱۲۵درختی خشک در آستانه سقوط قرار دارد. لطفا شهرداری رسیدگی کند.
 در این روزهای گرم درختان بیشتر خیابان ها خشک است، چرا سازمان فضای سبز شهرداری درختان را آبیاری نمی کند؟
 متأسفانه پس از گذشت حدود 4 ماه از روکش آسفالت خیابان وصال در محله جانباز ، شهرداری عملیات احداث جوی آب مقابل خیابان وصال یک را با آسفالت شکافی بسیار زیاد آغاز کرده که موجب از بین رفتن روکش شده است. واقعا چرا لااقل در بدنه خود شهرداری هماهنگی وجود ندارد تا از هدررفت بیت المال جلوگیری شود؟
 چرا تابلوی اعلان هشدار آلودگی محیط زیست در پارک وحدت قطع شده است؟
 ساکنان محدوده شهید موسوی قوچانی 11 مدت بسیار طولانی پیگیر نصب وسایل بازی در پارک محله بودند اما متاسفانه شهرداری منطقه پاسخگو نیست٬ درحالی که در بیشتر پارک های کوچک تر این کار انجام شده است. لطفا پیگیری کنید. سپاس.
 با توجه به بهسازی معابر خیابان بولوار کشاورز و نبش میدان کارگر، از شهرداری منطقه 4 تقاضا می کنیم بازدیدی از فاضلاب کنار بولوار که پر از آب گندیده و نخاله است و بوی خیلی بدی می دهد، داشته باشد. باتوجه به زحمات شهرداری این وضعیت زیبنده این مکان نیست. تقاضای رسیدگی داریم.
متفرقه
 مناطق شمال مشهد فاقد سینما است، سال ۷۳ سینما شهر قصه در منطقه گلشهر مشهد با ۲۲۰ صندلی توسط بخش خصوصی افتتاح شد. این سینما که چند سالی به دلیل توجه نداشتن مالکان تعطیل شده بود در شرایط تخریب کامل قرار گرفت و شهرداری هم مطالبه پارکینگ و دیگر شرایط لازم را برای بازسازی آن در دستور کار قرار داد. حال متأسفانه بعد از گذشت ۲۳ سال از تأسیس سینما شهر قصه این سینما در حال تخریب است. در مناطق شمال مشهد شامل گلشهر، پنجتن، طبرسی، رسالت و خواجه ربیع هیچ سینمای فعالی وجود ندارد.
 یک شرکت عرضه کننده اینترنت، 5 گیگابایت ترافیک را به مبلغ 11 هزار تومان می فروشد اما ایرانسل 3 گیگابایت به همراه  1.5 گیگ ترافیک شبانه را به مبلغ 15 هزار تومان به علاوه ارزش افزوده عرضه می کند! این اختلاف به چه دلیل است؟
شرکت برق
 یک ماه است روشنایی خیابان مسکن مهر شاندیز دچار مشکل شده است، بارها از اداره برق شاندیز پیگیری کردیم اما اقدامی نشد، به شورای شهر هم اطلاع داده ایم اما توجهی نمی کنند. لطفا رسیدگی کنید.
نیروی انتظامی
 سارقان در روستای ماریان جولان می دهند، چند نفر معدود و شناخته شده در روستا اقدام به دزدی می کنند تا جایی که به در و پنجره های منازل هم رحم نکرده و خانه ها را خراب و آهن آلات آن را به سرقت می برند. از نیروی انتظامی عاجزانه تقاضا داریم این افراد را با توجه به اینکه چندین شاکی دارند دستگیر کنند و به جزای کارشان برسانند.
آموزش و پرورش
 من از اولیای دانش آموزان مدرسه فارابی در ناحیه 4 هستم، مطلع شدم از بعد از عید توزیع شیر در مدرسه پسرم متوقف شده است! لطفا پیگیری کنید.
محیط زیست
دشت ارغوان یکی از بی نظیرترین مکان های طبیعی خراسان است. خواهشمندم قبل از این که این منطقه زیبا و مفرح به سرنوشت تالاب ها و دریاچه ها دچار شود، تحت حفاظت محیط زیست قرار گیرد.
 
صفحه آخر: امروز در صفحه آخر روزنامه «خراسان رضوی» از جاذبه های این دشت نوشته ایم.
 
شرکت گاز
متاسفانه با وجود همه پیگیری ها، اعتراض ها و حتی اعتراف ها در مورد دریافت غیرقانونی قبض های گاز، در قبض های جدید هیچ کسر مبلغی انجام نشده است! 
شرکت گاز بابت اضافه پرداختی های ما در ماجرای تغییر اقلیم، فقط ۱۸هزار تومان  ما را بستانکار کرده است. لطفا پیگیری کنید.
قطارشهری
 با توجه به افتتاح نیمه شمالی خط 2 قطارشهری چه زمانی محدودیت ترافیکی راه آهن برداشته می شود؟
مخابرات
 آنتن دهی موبایل در انتهای سرافرازان بسیار افتضاح است، لطفا مخابرات پیگیری کند.
 خواهشمندیم نسبت به آنتن دهی ضعیف همراه اول در منطقه طلاب و شهید مفتح پیگیری کنید. با تشکر.
بازتاب
 در صفحه 3 روزنامه خراسان رضوی در نقشه سند آمایش استان، شهرستان خواف را نشان نداده اید.