با هدف زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)

رئیس مجلس ملی پاکستان به مشهد سفر کرد

رئیس مجلس ملی پاکستان که در صدر هیئتی هفت نفره به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی به ایران سفر کرده بود، بامداد روز جمعه به منظور زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) وارد مشهد شد.به گزارش روابط عمومی استانداری، علی رضا رشیدیان در مراسم استقبال از سردار ایاز صادق با اشاره به سوابق تاریخی روابط جمهوری اسلامی ایران و پاکستان گفت: بنای این تعاملات همواره بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک بوده است تا جایی که بر این اساس طی سال های اخیر سطح این روابط به ویژه میان فعالان اقتصادی خراسان رضوی با بازرگانان پاکستانی افزایش چشمگیری یافته و البته این سطح روابط با توجه به ظرفیت های دو طرف قابلیت افزایش دارد. 
وی همچنین با اشاره به وجود مضجع شریف رضوی در مشهد، گفت: مشهد همیشه شاهد حضور پرشور و گسترده زائران پاکستانی در همه ایام سال به ویژه در مناسبت های مذهبی بوده است  به گونه ای که تنها در سال گذشته 90 هزار زائر از این کشور به مشهد مشرف شده اند.
رشیدیان خاطر نشان کرد: تلاش مسئولان در استان، ظرفیت سازی برای تسهیل سفر زائران کشور پاکستان به مشهد  است به ویژه این که امسال این کلان شهر با عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته شده است.استاندار تاکید کرد: این سفرها باعث افزایش و تقویت همدلی ملت ها و دولت های دو کشور و توسعه مناسبات خواهد بود.  
رئیس مجلس ملی پاکستان نیز هدف از سفرش به مشهد را زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بیان کرد و گفت: سفر به ایران بنا به دعوت آقای لاریجانی،رئیس مجلس، صورت گرفت که در کنار آن ملاقات های خوبی با رئیس جمهور و وزیر صنعت ایران نیز داشتیم. 
ایاز صادق افزود: ما در همه ملاقات های خود وحدت و انسجامی را بین خود و طرف ایرانی مشاهده کردیم و حامل پیام های خوبی از ایران به کشورم هستم. 
رئیس مجلس ملی پاکستان اظهار کرد: ما از مقامات و مردم ایران تشکر می کنیم که فضای خوبی برای زیارت زائران ما فراهم کرده اند.