اخبار

برگزاری شصت و دومین همایش تجلیل از خانواده های شهدای ارتش در مشهد
شصت و دومین اختتامیه همایش تجلیل از خانواده های شهدای ارتش با حضور فرماندهان و  مسئولان در تالار ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، فرمانده این قرارگاه در این مراسم گفت: نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس زینت بخش ایران اسلامی است. امیر سرتیپ2ستاد رضا آذریان گفت: اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی ما برگرفته از آزادگی قیام امام حسین (ع)است.
وی گفت: سرافرازی ایران اسلامی در مجامع عمومی به پاس خون شهداست. در ادامه این مراسم  رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان دانست و از آنان به عنوان الگو در جامعه یاد کرد. سرهنگ ابراهیم پاشاپور ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم ارتش گفت:شهدا با ایثار و جان فشانی خود از اسلام و اهل بیت دفاع کردند و وظیفه ما پاسداری از این ارزش هاست. شایان ذکر است این همایش به مدت چهار روز با حضور 100خانواده شهید از شهرستان های تهران، اصفهان، شیراز، کرمانشاه،تبریز،زاهدان و کاشان در مشهد مقدس برگزار شد.
 
بازدید شهرداران جهان اسلام از آرامگاه فردوسی
به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، دیروز شهرداران جهان اسلام از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی بازدیدکردند.به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، شاهنامه خوانی و نقالی از جمله برنامه هایی بود که در بازدید ویژه شهرداران جهان اسلام اجرا شد.