با خبرنگاران

ایکنا- آقامحمدیان مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد گفت: قطعه زمینی جهت احداث دارالقرآن در روستای حصارسرخ شاندیز وقف شده و تولیت آن نیز به جامعه قاریان قرآن مشهد واگذار شده است.
ایشان زاده نایب رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان درجلسه شورای اداری قوچان گفت: یکی از الزامات توسعه اقتصادی، توسعه بخش خصوصی است که توانمند سازی این بخش به کاهش اختیارات بخش دولتی منجر خواهد شد. حسن حسینی افزود: درحال حاضر همچنان با دیوان سالاری وبوروکراسی اداری مواجهیم که این مسئله خود دراین دیوان سالاری، کاهش رشد اقتصادی را در پی داشته است. درهرحال توسعه اقتصادی واجتماعی دوپدیده لازم وملزوم یکدیگرند.
مقصودی- حمیدی فرمانداردرگزبا اشاره به اهمیت انتخابات اخیرافزود: فرمانداری نماینده حاکمیت در شهرستان است وموظف هستیم شرایط مساوی را برای همه کاندیدا ها ایجاد کنیم وبا بهره گیری از مجریان آگاه و صالح، انتخابات را در آرامش و قانون مداری برگزار کنیم.
تمدن- قطع مکرر برق در نقاط مختلف شهر و روستا های سرخس مردم این شهر را کلافه کرده است. اعتراضات مردمی باعث شد پس از مدتی مسئولان برق سکوت خود را بشکنند و در اطلاعیه ای اعلام کنند قطع برق به دلیل پاره ای تعمیرات و تقویت شبکه برق است. مدیر برق شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به این که این مدیریت کار انجام 43 پروژه تقویت زیر ساخت برق در شهر و روستا های بخش مرکزی و مرزداران شهرستان سرخس را در دست اجرا دارد مجبور به قطع برق در بخش هایی از شهرستان سرخس هستیم.
داورزنی/ تاج آبادی مدیر جهاد کشاورزی داورزن از کشت 36هزار نشای خربزه برای اولین بار در داورزن خبر داد.