خراسان به روایت خراسان

شاگرد راننده‌ای به خاطر 5ریال، مسافر را از ماشین به بیرون پرت کرد

دیروز جوان 27ساله‌ای به نام غلامعلی برای معاینه و پیگیری شکایتش به پزشکی قانونی مراجعه کرد. او از قرار معلوم، توسط شاگرد راننده یک اتومبیل وانتی که از مشهد به فیض آباد می‌رفته، از ماشین به بیرون پرت شده بود. پدر غلامعلی که همراه وی به دادسرا آمده بود به خبرنگار ما اظهار داشت که روز گذشته پسرش سوار اتومبیل وانتی شده که از مشهد به فیض‌آباد می‌رفته است و در بین راه با شاگرد راننده بر سر 5ریال کرایه اضافی دعوایش می‌شود و در نتیجه زد و خوردی که بین آن‌ها درمی‌گیرد؛ شاگرد راننده غلامعلی را از داخل ماشین به بیرون پرت می کند و در نتیجه این جوان مجروح می‌گردد. غلامعلی توسط دونفر از اهالی ده به مشهد منتقل و در بیمارستان بستری گردید و راننده و شاگردش که قصد فرار داشتند توسط ماموران ژاندارمری دستگیر شدند.
مجنون 38ساله به باغ‌های مردم دستبرد می‌زد
مردی به نام مجنون 38ساله ساکن یکی از روستاهای اطراف مشهد که به باغ‌های مردم دستبرد می‌زد و درختان آن‌ها را می‌برید و به سرقت می‌برد پس از دو سال توسط ماموران ژاندارمری دستگیر شد. ماموری که این دزد را دیروز برای بازپرسی به دادسرا آورده بود، به خبرنگار ما اظهار داشت: وی مدت دوسال بود که وارد باغ‌های مردم می‌شد و پس از اینکه سه چهارنهال را از ریشه در می‌آورد، آن‌ها را برداشته و فرار می‌کرد و در جایی دیگر می‌فروخت و یا درختان جوان را اره می‌کرد و از چوب آن‌ها استفاده می‌نمود. براثر شکایت مردم ماموران ژاندارمری در تعقیب او بودند و هر موقع که به محلی که او در آنجا بود، می‌رفتند، مجنون قبل از رسیدن مامورین فرار می‌کرد تا اینکه چند روز پیش ماموران ژاندارمری از محل او اطلاع پیدا نمودند و فردی را با لباس مبدل برای دستگیری وی فرستادند. مامور ژاندارمری این دزد را هنگامی که استراحت می‌کرده، دستگیر می‌کند و او را به پاسگاه می‌آورد. مجنون پس از دستگیری برای بازپرسی به مشهد منتقل و دیروز به دادسرا آورده شد.
سارقین صاحب اموال را چنان مضروب کردند که هنوز بیهوش است
دو روز پیش مردی به نام قدیر 30ساله، از اهالی خلق آباد به دادگستری مراجعه نمود و از دو نفر از اهالی همان ده که به خانه او دستبرد زده و مقداری از اثاثیه‌اش را به سرقت برده بودند، شکایت کرد.قدیر پس از شکایت، خود برای انجام کاری به خلق آباد مراجعه می کند و موقعی که در بخش مشغول کار بوده، دو نفر سارقی که از شکایت قدیر آگاه شده بودند، به باغ او می روند و او را مورد حمله قرار می دهند و پس از اینکه قدیر را کتک سختی می زنند، پا به فرار می گذارند. قدیر که بیهوش نقش زمین افتاده بود، توسط بستگانش از ماجرا اطلاع یافته و به مشهد منتقل و در بیمارستان بستری می شود.هنوز بر اثر ضربه ای که بر سر قدیر وارد شده، وی بیهوش می باشد. قضیه از طرف مامورین ژاندارمری تحت تعقیب است.