برای اطلاع مسئولان

شهرستان ها
 وقتی فهمیدم کارخانه دوچرخه قوچان تعطیل شده است بسیارناراحت شدم، آنهایی که دوچرخه ازچین وارد می کنند چگونه می توانند پاسخ دنیا و آخرت کارکنان شریف و زحمتکش این کارخانه را بدهند؟ امیدوارم به زودی کارخانه با توان بیشتر راه اندازی شود.
شهرداری
 یک منزل 40 متری در شهرک قدس، چرا 200 هزار تومان باید عوارض شهرداری پرداخت کند؟ اگر مالک آن خانه، 200 هزار تومان پول داشت سقف خانه اش را ایزوگام می کرد که در بارندگی ها چکه نکند.
 ضمن عرض تبریک و قدردانی از زحمات بی دریغ شهرداری مشهد در قبال بهسازی و زیباسازی شهر، خواهش می کنم نسبت به مرمت آسفالت زیرگذر حرم مطهر که در برخی نقاط تبدیل به دست اندازهای بسیار نازیبا شده، قبل از ورود زائران به شهرمان اقدام کنند.
 شهرداری مجوز برج سازی و ساخت مرکز خرید می دهد، تراکم می فروشد اما فکری برای تامین پارکینگ و رفع ترافیک نمی کند.
آب و فاضلاب
 از داخل لوله های آب منزل ما در بولوار توس، توس 81،  شن و ماسه بیرون می آید، از مسئولان عزیز خواهشمندم رسیدگی کنند.
 از کارگران شرکت هوشمند، وابسته به شرکت آب و فاضلاب شهری هستیم. چرا همیشه حقوق ما دیر پرداخت می شود؟ از عیدی هم که خبری نیست! حقوق بهمن ماه تازه واریز شده است. با روزی 12ساعت کار، حقوق زیر یک میلیون می دهند که همین هم با تاخیر پرداخت می شود. لطفا پیگیری کنید.
دادستانی
 از ابتکار عمل و قاطعیت معاون دادستان مشهد و فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی در رابطه با تنبیه جالب متخلفان چهارشنبه سوری ممنون و سپاسگزاریم.
 عملکرد بسیار زیبای قوه قضاییه در برخورد با متخلفان چهارشنبه سوری، برای بازدید از بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) و پاکسازی بخشی از آثار رفتارشان قابل تقدیر و تشکر است، آفرین بر چنین قضات فهیم و شجاعی.
قطارشهری
 از طرح نوروزی متروی مشهد گزارشی تهیه کنید، در زمانی که شهر مشهد پذیرای میلیون ها زائر است، آیا بجاست فاصله زمانی 24 دقیقه شود؟
بازتاب
 اگر خراسان نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این ماهی های فاسد با این گفتمان های ضد و نقیض وجود داشت! جان ملت به سلامت رساندی، جانت به سلامت.
 در قسمت دوربین خوانندگان، عکسی را از یک شهروندخبرنگار چاپ کردید با عنوان فنس کشی در مسیر عبور عابران... کاش این آقا کمی انصاف داشت و  دوربین خود را به سمت راست می چرخاند و پل عابر پیاده را هم در چند متری همین عکس نشان می داد.