اخبار

افتتاح رواق حضرت زهرا(س) 
امروز در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س)، رواق حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی افتتاح می‌شود. به گزارش آستان نیوز، مدیرکل روابط عمومی، با اعلام این خبر گفت: به منظور تامین فضاهای مسقف زیرسطحی برای رفاه حال زائران گرامی، پروژه احداث رواق حضرت فاطمه زهرا(س) با زیربنای 7 هزار و 200 مترمربع در سال 1387 آغاز شد و با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی بر تسریع انجام این پروژه در روز میلاد حضرت زهرا(س)، این رواق افتتاح خواهد شد.
اهدای 4هزار سبد موادغذایی به مرزنشینان محروم اهل سنت 
حقدادی/ در آستانه فرارسیدن فرخنده میلاد بابرکت حضرت زهرا (س) و سال نو، به همت آستان قدس رضوی و قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه، بیش از 4هزار سبد مواد غذایی به مرزنشینان محروم اهل سنت شرق کشور از جمله شهرستان‌های تربت‌جام،تایباد و خواف اهدا شد.  
«نوروز با شهدا» در بهشت رضا(ع)
ویژه برنامه آغاز سال نو در بهشت رضا(ع) مشهد، در کنار گلزار شهدا برگزار می‌شود. مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برگزاری ویژه برنامه متفاوت «نوروز با شهدا» در بهشت رضا(ع) با حضور مردم و جمعی از هنرمندان کشوری در این مراسم در لحظه تحویل سال خبر داد.
بازسازی 258 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در تایباد و خواف
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: 258 واحد مسکونی که در سیل اخیر شهرستان تایباد و خواف تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند،  بازسازی و تعمیر می‌شود.
برافراشتن بزرگترین پرچم سلسلة‌الذهب در ورودی نیشابور
راسخی نیا/ بزرگترین پرچم منقش به حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) روز پنجشنبه گذشته با حضور مسئولان و جمعی از خدام بارگاه منور رضوی، در آیینی ویژه در ورودی شرقی نیشابور برافراشته شد.
انهدام باند حرفه‌ای قاچاق
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک، با انهدام باند حرفه‌ای قاچاق، 812 کیلو گرم تریاک کشف کرد.