مدیرکل بازرسی استان در گفت وگو با خراسان رضوی اعلام کرد:

بررسی فیش های حقوقی همه دستگاه های اجرایی استان تا 20 روز آینده

عسکری- مدیرکل بازرسی خراسان رضوی از پایان بررسی پرونده فیش‌های حقوقی همه دستگاه‌های اجرایی استان تا 20 روز آینده خبر داد و گفت: نتایج این بررسی پس از جمع بندی نهایی در قالب گزارشی محرمانه به سازمان بازرسی کشور ارسال خواهد شد.
حجت الاسلام «حسن درویشیان» در گفت وگو با «خراسان رضوی» با بیان این که  ارقام فیش‌های حقوقی همه دستگاه ها، نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان در حال بررسی و جمع بندی است، در پاسخ به این سوال که «چه ارقام و مبالغی از نظر سازمان بازرسی مشمول فیش‌های حقوقی نامتعارف است؟»، اظهار کرد: بحث فقط بر سر عدد نیست، برخی مبالغ ممکن است غیر قانونی باشد و برخی مبالغ ممکن است غیر متعارف باشد، اینکه چه عددی بیشتر غیر متعارف یا چه عددی متعارف است را فعلا نمی‌توان گفت زیرا مثلا در برخی ادارات و دستگاه‌ها ممکن است 20 میلیون متعارف نباشد و در برخی دستگاه‌ها این ارقام متعارف باشد.
دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان برای فیش‌های حقوقی نامتعارف
به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام «علی مظفری» رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در خصوص شناسایی و برخورد با متخلفان حقوق‌های غیرمتعارف و نجومی دستور ویژه‌ای صادر کرد. وی در جمع مدیران قضایی و ستادی مجموعه قضایی استان گفت: در این زمینه نیازمند شفاف سازی هستیم و قطعاً دستگاه قضایی در جایگاه قانونی خود با این مسئله برخورد خواهد کرد. وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با این پدیده شوم افزود: متأسفانه متولیان امر به ویژه در حوزه مسائل پولی و مالی آن گونه که باید و شاید به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و چنانچه در این زمینه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری به درستی عمل می‌شد، امروز شاهد بروز چنین حوادث تلخی نبودیم. وی استعفا و عذرخواهی را کمترین اقدام متخلفان در این زمینه دانست و افزود: مردم به خوبی رفتارها و گفتارها را رصد می‌کنند و واکنش متناسب با آن را نشان می‌دهند. در خراسان رضوی نیز با صدور دستور ویژه‌ای از طریق نهادهای مسئول و نظارتی از جمله اداره کل بازرسی استان در حال پیگیری جدی موضوع هستیم.